środa, 11 września 2013

Nasz rynek nieruchomości - pośrednictwo



Dość interesujący materiał "popełnił" mój przyjaciel z którym kiedyś razem miałem przyjemność pracować w jednym biurze


Coś o pośrednictwie: Po pierwsze – rynek nieruchomości


Dawno już się zbierałem, aby napisać „coś” o pośrednictwie w obrocie nieruchomościami (rynku nieruchomości, reklamie, agentach, klientach, ofertach …), generalnie o wszystkim co jest z tym związane. Poniższe to moje własne obserwacje, przemyślenia i przypadki z życia, a nie s-f prezentowane szeroko w mediach na zasadzie „zapchajdziury” lub po po prostu czystego „sponsoringu” – to ostatnie urosło już do niemożliwych rozmiarów. To co piszę poparte jest moją pracą, nabytymi doświadczeniami i obserwacją zmian rynku nieruchomości, co trwa już dwunasty rok. Nazbierało się tego tyle, że postanowiłem podzielić całość na kilka części – poniżej cz.1.

więcej ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz