czwartek, 9 maja 2013

NOWOCZESNE BIURO NA SPRZEDAŻ - EWENTUALNIE Z DŁUGOTRWAŁYM NAJEMCĄ

Dość  ciekawa  inwestycja

NOWA  NIŻSZA  CENA 

175m2, 13 pomieszczeń, 2 kondygnacje, klimatyzacja, parking na 9 samochodów

cena: 995 tys zł



Eleganckie biuro o pow. 175 m2 w Wawrze przy linii SKM do Otwocka. 13 pomieszczeń na 2 kondygnacjach. Działka 360 m2. Teren ogrodzony z m. parkingowymi na 9 samochodów. Klimatyzacja, ekskluzywny wystrój z 2011 roku. W najbliższej okolicy pełna infrastruktura. Blisko trasy wylotowej na Terespol/Lublin. Możliwy długoterminowy wynajem z obecnym najemcą ze stopą zwrotu 9% w skali roku.
Zobacz więcej zdjęć.


Zapraszamy.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja całkiem niedawno szukałam biura dla mojej firmy, ale udało mi się znaleźć także to odpowiednie. Na ten moment wszystko jest w porządku i stawiam właśnie na systemy informatyczne. Jak dla mnie świetnie sprawdza się także system do archiwizacji https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ który znacząco ułatwia wiele prac.

    OdpowiedzUsuń